OMG DET BRINNER!!

Eller inte?? Oo

Jag vill nu berätta för er om min superroliga dag! :D Ja, den var faktiskt det :)
Jag hoppa första lektionen (haha tänk om jag hade stått och hoppat hela första lektionen xD ) Nej, jag hoppa första lektionen och sov istället. Men jag ville känna mig duktig att hinna till nästa så jag pallrade mig i väg till skolan men när jag kommer in i éntren tjuter det och alla är påväg ut så jag får vända och gå ut igen :S
Jag hann därför inte komma så långt...

Hela skolan fick stå ute och frysa i 10-15 min i onödan för vart brann det liksom?? men det var faktiskt en udda start på morgonen. Fast udda är bara kul :)

Jag har varit med sköna människor hela skoldagen och efter skolan drog jag till Drottninggatan där ett nytt Intersport hade invigning. Fast jag kom inte för Intersport´s skull utan för att min fina vän Sam uppträdde med sin Parkour/freerunning grupp. Jävlar vad grymma dom är, blir lika imponerad varje gång!

Fick ett shampoo också! *happyface* Här har ni tjejen som älskar gratisprodukter x) Synd bara att det var ett mjällshampoo för jag har ju då inte mjäll. Hmm..

Aja, denna dag var awesomness på hög nivå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0