Godmorgon!

Cha cha bitches! Fast nää, Godmorgon! :)

Somnade som en stock igår vilket var riktigt skönt då mina sömnproblem är i vägen för det mesta..
Idag är det lördag vilket betyder helg! :D Och det är strålande sol fast snön förstör för mina vårkänslor -.-

Vaknade kvart i 5 i natt av att jag hade sjukt ont i magen. Hatar när man inte kan få en hel natts sömn :/
Men! Jag började dagen med en vaniljyoughurt och en avokado till frukost! Avokado måste vara bland det godaste som finns! Skulle kunna äta flera om dagen varje dag!

Men eftersom att jag åt så lite till frukost nu är jag vrålhungrig. Så ska bege mig mot köket för att fixa någon slags lunch.

Hoppas ni får en härlig lördag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0