Uppe med tuppen!

Fast vi har ju ingen tupp ioförsig.
Haha, iallafall verkar mina sovrutiner bli skummare för varje dag som går.
Igår var jag så sjukt trött att jag la mig halv 8 och somnade. Vaknade sedan 1 på natten och har varit vaken sedan dess. Klockan 5 gav jag upp hoppet om att somna igen och gick upp, så jag har haft all tid i världen på mig denna tisdagmorgon. Plus att jag är pigg och hyper!

Ganska skönt egentligen. Har kunnat sminka mig utan att stressa och ätit frukost i lugn och ro till Svampbob :)
Åt hela 3 mackor vilket är rekord för att vara en vardagsmorgon. Brukar för det mesta inte äta något alls. Men jag är hungrig på så konstiga tider nu Oo Gick upp vid 4 i natt och åt en yoghurt för trodde jag skulle avlida av hunger.

Om en kvart ska jag till skolan. Hejdå från en tjej med mycket energi :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0