ojdå..

Oj vad jag inte skrivit på ett tag nu, OMG världen går under.. Fast jag har då inte märkt något :O

Har iallafall en massa inlägg på G nu. Idag blev vi äntligen klara med våran musikvideo vilket känns otroligt skönt.
Vi spelade in det sista i kungsan där vi gled runt på skridskor!, vid slottet och inne i gallerian. Så hoppas att videon blir bra så hårt som vi slitit och gjort saker bara för att videon ska bli bra. Vi har offrat många timmar ute i kylan med tunna kläder och nästan frusit ihjäl bokstavligt talat.. Men det gäller att bita ihop för jag tror att det kommer ge ett bra slutresultat :)

Jag som redan var lite smått förkyld kommer nog att bli rejält förkyld efter all kyla jag utsatt mig för. Men det var faktiskt längesen nu jag var sjuk så antar att det var på väg ändå.

Btw, såhär såg mitt smink ut idag? Ja, hade en bild så nu får ni se om ni vill.
Hmm.. såg nu att jag kunde överdrivit lite mer med den rosa skuggan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0