listan!

Brukar aldrig fylla i listor, så kände att det var dags nu. Snodde den från Michelle!

ÅRET 2010

Hur har året 2010 varit för dig? – Började bra men slutade dåligt...
Bättre än förra året? – nej det tror jag inte.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2010? – MYCKET.
Har du flyttat under år 2010? – Nej :)
Har du hittat en ny låt som du älskar? – OMG, massor med fina låtar!
I så fall vilken? – Jag sa ju massor..
Har du kysst en främling? – Men nej! Vill ju inte vara otrogen :)

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2010? – Underbar så länge den varade.
Har du sagt jag älskar dig till någon? – Aah.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? – Aah.
Har du haft ett hemligt förhållande? -  Kanske? Nej inte vad jag vet :P

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? – Nej, alla lever ju??
Har någon i din släkt avlidit? – Ja. Min kära farfar<3 Sov gott
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? – För svag för att slåss..
Varit i slagsmål? – Har inte bråkat med någon som tur är :D

PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - Gör alltid saker jag ångrar..
I så fall vad? – Saker som jag ångrar ju?
Har du skämt ut dig? – Haha! Eller?..
Har du ljugit för en vän? – Hmm.. Kallas det vit lögn?
Har du varit ute en hel natt? – Kommer inte ihåg :O
Har du blivit tagen av polisen? – nepp!
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - yepp
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - yepp

SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? – NTI-Gymnasiet, media
Har någon varit elak mot dig i skolan? – nej alla e snälla mot mig :D
Hatar du någon på din skola? - nej
Har du gjort något framsteg? – Lite både och kan man väl säga
Haft alla rätt på ett prov? – HAHAHAHAHAHAH

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? – aah :D
Har du förlorat en vän? – tror det tyvärr..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - kanske det
Har du gått bakom ryggen på en vän? – Nej, jag är snäll mot mina vänner (a)
Har du ljugit för en bästavän? – Nope
Har du haft en relation med en vän? – Är man inte vän med den man är tillsammans med?? Då har man ju en relation Oo knepig fråga..

 


Kommentarer
Postat av: P

I do like youre blog :)

2011-01-12 @ 20:12:23
URL: http://toliveistolove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0