Just like me

Tänkte visa er dagens smink, och jag blev riktigt nöjd! Köpte nya sminkpenslar i USA och det gör verkligen skillnad att sminka sig med penslar med bättre kvalité. Hade typ HM penslar innan.. Inget fel på dom! Använder dom fortfarande. Men jag gillar mina nya bättre :) Kan ta kort och visa dom sen, dom är supersnygga!

Det ska även bli lite förändringar. Jag ska bli blondare om 1-2 veckor och kanske kanske kanske färga rosa också vi får se helt enkelt. Sen så ska jag fixa en ny header med hjälp av min syster, och även 2 nya kategorier. Kan bli grymt! Ska ladda ner photoshop till datorn också så kan jag äntligen få visa mitt stora fotointresse. Lägger nästan aldrig upp några av mina bilder som jag tar :/

Anyways, här kommer dagens Make-up!





Kommentarer
Postat av: anna

jag gissar att de är de vita conversen? 8D

2011-01-23 @ 14:50:55
URL: http://merajuice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0