jävla trötthet..

Tröttheten slog till på andra lektionen men försvann sedan och kom tillbaka efter idrotten.
Nu vill jag inget hellre än att bara få lägga mig i min säng och sova, men jag måste vänta till senast 9 annars kommer jag vakna igen under natten och det är så jobbigt att inte få en hel natts sömn.

Vetinte vad jag ska sysselsätta mig med heller, jag bara fryser och är trött och väntar på att klockan ska bli 9 så jag äntligen får lägga mig.

Får väl komma på något att roa mig med tills dess!
Ska även visa ett fint läppstift som jag är sugen på att köpa. Har testat det flera gånger och det är verkligen superfint! Funderar även på att färga håret snart igen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag ska också färga håret snart igen =D någon gång denna månad xD

2011-01-11 @ 18:37:30
URL: http://monkeyhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0