Home from the states!

Mitt första blogginlägg för detta år! Kom som sagt hem igår runt halv 10 till Sverige, efter en 2 och en halv veckors lång semester i USA. Och det har varit helt underbart. Det var verkligen det jag behövde och det kom som en räddning. Jag har fått tid att tänka efter och känner mig som en ny människa.

Hoppas ni alla har haft det bra! Såg att jag fortfarande har läsare varje dag fast jag inte bloggat på så lång tid, men det gör mig bara glad! Så därför ska jag fortsätta blogga =)
Jag har varit vaken sedan 7 och är superpigg. Har jetlag som fan skulle jag tro, för nästan hela dagen igår efter jag kommit hem låg jag och sov..

Aja, väntar på att filmen Juno ska ladda klart och börjar bli hungrig.
Hörs sen!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0