Helg!

Godmorgon, nu är det helg! Och det betyder.... att det är helg. Hehe eller nåt.
Vaknade ett flertal gånger under morgonen och trodde att jag skulle till skolan :O Hemska tanke, men kom på varje gång att det faktiskt var lördag så då blev jag glad!

Igår hade jag myskväll med Emma och vi såg skräckfilm och Bert och myste med chips och läsk :)

Btw, jag är verkligen jätteseg med att lägga upp bilder. Men nu har jag äntligen fotat mina julklappar som jag fått av mina kära vänner Emma och Ida. Jag får alltid något rosa eller Hello Kitty :O Hmm, undrar varför..
Haha, nejdå men jag är superglad över det jag fick :D Kolla vad fina saker! Tack så mycket Emma♥♥ och Ida♥♥






Kommentarer
Postat av: Becca

HAHA jag såg också Bert igår xD

2011-01-16 @ 10:48:16
URL: http://randomness.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0