Godmorgon!

Godmorgon! Gick upp tidigt idag igen och känner mig riktigt duktig :D
Igår var jag tvungen att hålla mig vaken till senast 9 för att inte vakna igen på natten. Men vid 8 gav jag upp och la mig och somnade. Sen vaknade jag runt 5? och gick upp halv 6. Insåg då att jag faktiskt sovit i hela 9 timmar, inte dåligt måste jag säga :) Så jag hoppas på att vara pigg hela dagen.

Börjar tio i tio idag. Och eftersom jag gick upp halv 6 och började fixa mig direkt och sånt, så har jag väldigt mycket gott om tid på mig. Blev klar när jag hade 2 timmar kvar till skolan haha!
Idag ska vi börja spela in musikvideon. Kanske inte har sagt det men vårat projekt i skolan nu är att ta en låt och spela in egen musikvideo till! Ska bli spännande att se hur den blir :)

Vi valde "Girls just wanna have fun" med Cyndi Lauper. Den kommer bli helt utflippad haha..

Vill lägga upp videos från youtube men det funkar inte!? Fan är det för fel??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0