Cover up with make-up in the mirror

Glömde säga att jag var inne i stan igår för att slösa pengar. Köpte dock bara ett puder men har spanat på det länge och det var på REA på HM så det var ju inte lite perfekt!

Det jag hade innan gjorde mig orange i ansiktet, man ba what? Vem vill se ut som en morot?
Inte jag.. Eller undra hur det skulle vara att vara en grönsak? Då skulle jag välja något annat än en morot.
En avokado kanske? Dom är så goda! Fast då skulle jag vara liten och rund..

Haha, nu satte min hjärna igång här :D
Skulle ju laga lunch så var det. Tänkte bara visa nagellacket jag fick av Ida som jag testade igår och det var superfint! Lite sådär mettallic-rosa. Testade även pudret direkt och det är det bästa jag testat! Kommer lätt bli ett beroende.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0