Heeeej!

God eftermiddag, eller något sådant. Skön lördag och jag sov ovanligt länge :)
Gårdagen spenderades inne i stan med Ida och Alexi plus some russian guys som undrade hur man kom till Stureplan och vart dom bästa nattklubbarna finns! Haha, självklart visste vi det?? Hänger på nattklubbar varje kväll, that´s my place!

Tillbaka till verkligheten då. Idag har jag dansat runt lite till min nya dans-Spotify-lista, gjort en sminkning på min syster och fräschat upp mig inför ikväll. Vid 6 kommer lite cheyer hit för att föra lite och sen bär det vidare till Sollentuna! Kommer bli awesome.

Nu ska jag rota fram lite fryst pizza från frysen så jag kan fylla ut min tomma mage.
Byyyyyeee

En bild från hur jag såg ut igår!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0