Be mine!

Var inne på Bellbox härom veckan i Sollentuna C, och jag skojar inte när jag säger att dom har precis allt och alla märken som finns till håret! En riktig drömaffär för dom som älskar hår! ;)

Anyways, testade den här produkten lite random bara men jag gillade den? Skulle behövas för att släta ut mitt frizziga hår :S

•   Tillför håret lätt fixering medans den ger stadga och glans, förbättrar glans & konditionerar, förbättrar I vått-hår-egenskaperna, konditionerar medans den tillför stadga & glans och skyddar mot värmeskador.



Ett plus är också att designen på flaskan är riktigt snygg! Tror jag slår till när mitt glansserum har dagit slut ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0