Promenad och choklad med Emma

Har nyss gått en liten promenad med Emma till ica för hon skulle köpa choklad.
Vi planerade även kvällen lite, det ser tyvärr rätt dött ut :/
Men ingen av oss orkar sitta hemma en fredagskväll och jag har så himla mycket spring i benen :S
Så även om det inte är någon fest eller liknande så ska jag, Emma och Matilda dra ut och busa! Eller nåt..

Vi träffade på Izza också och snackade lite. Och det kanske blir fest imorgon!
Men ingen dricka såklart :) eller? Nejdå men det roligaste med fester är allt roligt folk man träffar och att man känner sig extra social.

Nu väntar jag på att pappa ska komma med pizza. Puss puss!




Kommentarer
Postat av: sofia

Jag har länkat dig på min blogg :D hahahhaaaa.. Åh, du har en länk till min ^o^ gulligt av dig dååå :P <3

2010-10-29 @ 20:46:25
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/
Postat av: sofia

Du borde fortfarande skriva ett litet hedersinlägg till mig eftersom jag hjälpte dig :D :D :D

2010-10-29 @ 20:47:04
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0