Packning på G

Hej! Har inte bloggat på några timmar nu. Men jag har haft lite av en ta-hand-om-sig-själv-dag idag =) Nämligen duschat, tvättat håret, skrubbat kroppen, rakat mig, hårinpackning mm.. Och även varit hos min kära mormor för att sy igen hål på en tröja, och då vänder jag mig till mormor!

Nej men jag har fräschat upp mig idag tills imorgon för då vid 13:30 sätter jag mig på en buss i 8 timmar till min kära pojkvän♥ Han bor nämligen i Härjedalen som ligger i Norrland! Om någon har några frågor om det är det bara att fråga på.

Men alltid innan jag åker till honom eller att han kommer hit så brukar jag alltid vilja fräscha upp mig och snygga till mig lite.

Men just nu håller jag på att packa för jag ska stanna där hela lovet vilket ska bli underbart! Det är bara det att det tar 100 år för mig att packa..

Så nu ska jag fortsätta. Ha en underbar kväll♥



Cute pic huh? ^^ Fast den ser en aning suddig ut? Syster tog den på yran i sommras. Det ser ut som att han just har räddat mig eller skyddar mig från något, hihi =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha det GÖTT!!

2010-10-31 @ 00:55:06
URL: http://monkeyhouse.blogg.se/
Postat av: victoria

ÄNTLIGEN!! :D nu har du börjat blogga igen :3 kommer typ kolla varje dag :P men vi måste höras av för att ses ngn helg :) ha det så bra och skriv mkt puss

2010-10-31 @ 08:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0