Mascara

Hmm.. Nu har jag hittat 3 olika mascaror. Och jag vet verkligen inte vilken jag ska köpa. Min nuvarande funkar inte riktigt för mina fransar, så planerar att köpa en ny. Men vilken? Det finns ju typ 100-tals att välja mellan.

Här är i allafall 3 stycken som jag har valt ut. Om ni har testat någon av följande kan ni väl säga vad ni tycker och göra det lättare för mig =)

MaxFactor, False Lash Effect
Isadora, Lash Booster
Maybelline, Falsies. Fast jag vill ha den uppdaterade black drama

Kommentarer
Postat av: Laila

Jag kan rekommendera att du tar en titt på lyxtjej.se



De säljer märker smink med 30-60 % rabatt! =)

2010-10-31 @ 11:42:34
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0