Bye Bye

Om en kvart ska jag ta tåget in till centralen och kolla lite på Åhlens efter halsduk och mössa. Sedan ska jag bege mig till bussen som avgår 13:30. Och 8 timmar senare kommer jag äntligen vara hos min älskling! ♥

Jag stannar hela veckan och tar inte med mig någon dator, men jag kanske sätter mig vid deras dator någon gång då och då. Kan inte lova något så vi får se hur uppdateringen blir. Lite synd att det inte kommer bli så mycket uppdatering nu när bloggen nyss startat, men så kan det vara ibland och jag har ändå slängt in 7 inlägg idag =)

Men när jag är hemma om 1 vecka kommer det att vara som vanligt.
Ha ett jättebra höstlov allihopa och ta vara på ledigheten. Pussar & Kramar ♥ / Jenny Wikström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0