Update

Tjoo, längesen jag bloggade, jag vet men min kille uppdaterade ju ett litet inlägg igår :P

Iallafall, imorgon åker jag hem så då kommer allt att bli som vanligt igen. Min kille ville jättegärna att jag ska skriva att idag så har vi tvättat hans älskade skoter. Och det gick bra.. Hehe det är vinter ute så det var lite smått kallt.

Igårkväll så var vi på skräckfilms-kväll på UG. Och idag ska vi bara kolla på film och mysa nu sista kvällen.
Någon som har något hett filmtips? =)

Imorgon åker jag hem runt 12 med mamma och pappa som är i våran stuga. Så vi hörs imorgon hemma! ♥

( Bild på mig och älskling vid nyår )

Kommentarer
Postat av: Emma

JAAAAAAA KOM HEM!!! hihi (a) <3 <3

2010-11-06 @ 21:20:56
URL: http://monkeyhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0