update hihi

Jag vill inte att mina inlägg ska handla om skolan men eftersom att jag är i skolan nu så får det bli så. Sitter alltså i skolan och tråkar sönder. Fan vi gör ju absolut inte ett jävla skit! Men jag är glad iallafall för jag orkar ändå inte jobba och jag är trött men ändå glad idag :D

Helgen gick alldeles för fort och tog slut lika fort som den började. Njöt av varje sekund med min älskling♥ Och Harry Potter filmen var riktigt bra! Älskar när det är lite humor med och att det inte är så allvarligt hela tiden. Man måste ju skratta även i dom mörkaste stunder om man t.e.x är jagad av Voldemort... Stackars Harry.
Fast det mysigaste var att hålla hand med min kille under hela filmen och viska med varandra, hihi *busigt*

Matteprov sista lektionen, och har pluggat lite iallafall men det får gå som det går. Och sen fika på Wayne´s! *Happyface*

Fast just nu känner jag mig såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0