sminkbilder

Tjoo Här kommer lite pics från idag! =)

Smink-kursen var jättekul! Jag fick lära mig om ansiktsrengöring, sminkpenslar och sminkprodukter. Dessutom var det så kul att bli lite ompysslad och jag njöt verkligen av varje sekund"! Hon som sminkade mig var duktig och jättetrevlig.

Jag ville bli sminkad i en lite kallare "frostig" vinter-makeup. Och sedan fick jag välja några produkter vilka jag ville! Snacka om beslutsångest.. Hur somhelst var det här höjdpunkten på ett tag och gud vad jag älskar smink. Jag vill absolut jobba med det för det är min stora passion.

Iallafall, här är bilder på sminkningen och produkterna jag valde!











Jag valde:

- CAKE EYELINER, BLACK
- LIPGLOSS, WAY
- MICROSHADOW, ASHES
- EYEDUST, BRILLIANCE (den stängda burken)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0