Recension

Kör en liten recension min nyaste foundation Lumene natural code som jag använt ett par gånger nu.

Såhär står det om den: Naturligt felfri hud, matt finish. Motverkar glansighet och orenheter, döljer små hudfel. Medium täckbarhet med lätt återfuktande effekt. Oljefri sammansättning som inte täpper porerna.

Så vad tyckte jag då?

- den täcker inte så bra...
- man blir visst glansig efter ett par timmar...

+ är inte så krämig eller kladdig
+ fuktighetsgivande
+ känns lätt på hyn
+ lätt att applicera och jobba in i huden
+ bra för hyn

Ändå kommer jag inte att köpa den här igen, då jag har väldigt fet hy och behöver en täckande samt matt foundation. Jag kommer nog i fortsättningen att köpa min absoluta favorit mineralfoundation från L´Oréal.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0