Navelpiercing

Efter skolan så tar jag tåget mot Uppsala för att möta Ida och gå till en piercingstudio där jag ska be att dom kollar på min navelpiercing. Jag ska nämligen ta om. Men jag ska bara be att dom kollar och tycker det ser bra ut så att jag kan pierca om.

Det är nämligen så att jag piercade mig för lite mer än 1 år sedan, men den har stötts ut för det är jättelite hud som täcker staven. Och jag mailade piercingstudion och dom sa att det är vanligt om man tar med pistol. Så när jag har tagit ut piercing och det har läkt igen så ska jag ta med nål!

Om den stöts ut igen så är det väl så då. Då får jag skita i navelpiercing, men det skadar ju aldrig att ta om =)

 ( Randombild från Google )

Jag ska Hit! idag.

Kommentarer
Postat av: Isabella

söt blogg! allt bra med dig? :D kram

2011-07-29 @ 21:20:27
URL: http://latinabrud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0