Konstiga drömmar och Harry Potter

Emma sov som sagt över här i natt vilket var trevligt! Dock drömde jag som en galning igen...
Har drömt varje natt nu under flera veckor. Och i natt handlade det igen om pistoler., Jag har drömt flera gånger nu att jag och flera personer blir tagna som gisslan under pistolhot. Riktigt läskigt faktiskt och jag förstår inte vad jag får allt ifrån? Sedan drömde jag att jag var gravid och fick en bebis, hmm.. Hoppas det inte är sanna drömmar.

Nu ska jag iallafall med Emma till stan och köpa biljetter till senaste Harry Potter filmen! Hon, jag och min kille ska ju se den nästa lördag =)




Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-11-13 @ 17:22:47
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: malin

hejsan, allt bra?:)

2010-11-13 @ 20:14:55
URL: http://malinasenlund.se/
Postat av: Victoria Falk

:O jag har oxå drömt att jag var gravid och fick en bebis! :O bebisen hette Seike XD jag hade jätte mkt mamma känslor när jag vaknade XP

2010-11-22 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0