jag vill flytta!! :O

Fan vad jag vill flytta ifrån Stockholm. Inte det att det är något fel på Sthlm men jag har tröttnat. Jag vill flytta till norrland! Varje år sedan jag var bebis har vi åkt upp till våran stuga i fjällen i Härjedalen. Och för varje år så trivs jag bara mer och mer. Älskar alla trevliga, positiva och glada människor, den vackra miljön, dom små gulliga städerna jaa allt! Det är så lugnt och fridfullt och man kan verkligen lita på människorna där. Sen bor ju min snygga pojkvän där också ;)

Men jag har ju det i blodet eftersom att mormor kommer därifrån. Men ändå, har tänkt på det länge och nu vet jag att jag verkligen vill! Jag vill flytta. Vill ha förändring. Tror nog inte att vi kommer flytta... Men det skulle vara kul!
Fast i såfall vill jag flytta till en lite mer storstad som Östersund typ.
Jaja man kan ju alltid drömma♥

Kolla bara vad vackert det är uppe i Härjedalen! Jag älskar verkligen vackra miljöer. Har gjort det sedan jag var liten.
Dom 2 första bilderna är utanför vår stuga. Från år 2006 tror jag? Dom andra 2 är från Jämtland när vi var där =)









K Ä R L E K ♥

Kommentarer
Postat av: Victoria Falk

DUDE! Den sista bilden ser ut precis som vid mitt hus i åre! var är det Jenny!? :O saknar dig jätte mycke <3 om du är trött på storstan kan du komma ner hit ;)

2010-11-25 @ 19:03:45
URL: http://viciousvolume.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0