hemma

Kom hem tjugo i / kvart i 2. Det har varit en underbar kväll med härliga brudar, synd bara att inte Emma var med :/ och jag har glömt bort hur kul man kan ha även fast man har något att bearbeta och har det jobbigt. Jag släppte verkligen allt och bara försvann lite för ett tag. Vilken skön känsla.

Behöver fler såna kvällar. Just nu ligger jag i min säng och myser med mitt duntäcke med datorn som vanligt på magen.
Trycker i mig chips. Sneglar på en nästan tom colaflaska på bordet brevid. Funderar över kvällen. Tänker på dig.
Laddar ner en film som är klar om ca 5 min. Skulle nästan göra vad somhelst för att tillbringa 5 minuter i din famn just nu..

Imorgon vill jag försvinna igen. Eller nästa helg om inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0