Hårtips!

Tänkte köra med ett litet tips igen då! Denna gång också till håret.
Om du vill ha volym i håret och inte vill att det ska lägga sig "platt" mot huvudet, så använd mousse! Hellst ett volymmousse men jag tycker att andra funkar bra med =)

Självklart gör det inte så att du får värsta supervolymen och inte tvingas använda andra volymprodukter, men det är en jättebra grund att rufsa in en lagom stor klick volymmousse i hårbottnen när man nyss kommit ut från duschen.
Det är en bra grund och bygger fint upp volym sedan tillsammans med andra stylingprodukter.

Enda sedan jag började med det här har jag inte haft en enda dålig hårdag! =D

Den här moussen använder jag just nu och Tressemé är superbra! Fast när den är slut ska jag köpa Tressemé volymmousse istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0