...

Fyfan vad jag är less på skolan. Så är det bara. Jag hatar min skola mer och mer och fan vad jag vill byta NU!! Kan jag inte få komma in på Sollentuna fria istället snälla?

Jag hatar skolan ändå, men där kommer jag känna mig mer hemma i allafall.
Gud vad jag är trött och har seriöst en släng av PMS idag men jag känner mig så arg idag. Just nu vill jag bara hem till mitt trygga rum och sedan träffa mina vänner som ger mig trygghet.

Jag orkar inte mer idag, det är en sådan dag helt enkelt. Min klass låter mer idag än vanligt typ. En tjej skrattar som en anka, andra springer omkring och slåss, någon visslar, några har högsta volymen på sin dator och någon person som råkar vara jag pallar inte mer.

Jag visste att det skulle bli såhär när jag kom tillbaka efter lovet men jag trodde att jag skulle orka. Nu är jag osäker.

Men! Detta ska inte få trycka ner mig. Inte alls. Man måste tänka positivt och se framåt och det är vad jag gör just nu. Inget kan trycka ner mig.
  

      


Kommentarer
Postat av: michelle

Vill inte att du ska känna så, jag finns här om du vill prata <3

2010-11-09 @ 12:41:45
URL: http://hollywoodfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0