Early birdie

Godmorgon! Lyckades stiga upp kl.6 idag! Och fan vad jag är stolt över mig själv =D Hann duscha, fixa håret, sminka mig och äta frukost. Sedan fick jag sällskap av min kära mamma på tåget =)

Just nu har jag mediakunskap och sitter och lyssnar på en P3 dokumentär som handlar om mordet på Anna Lindh. Och jag ryser medans jag lyssnar. Fyfan vad hemsk att få höra hela berättelsen och mördaren är ju helt sjuk i huvudet. Det är intessant men samtidigt läskigt. Jag gick bara i 3an när detta hände men jag kommer fortfarande ihåg den obehagliga stämningen som följde i klassrummet när vår lärare berättade att hon hade blivit mördad.

R.I.P Anna Lindh †


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0