Den blev min!

Vintern närmar sig och även skidsäsongen. Och om ni inte listat ut det redan så älskar jag att åka skidor♥
Har åkt varje år sedan jag var 3-4 eftersom att vi har stuga i fjällen (Härjedalen) och dom har flera bra skidsystem där. Så om ni ska på skidsemester, åk dit!

Plus att det är så¨roligt att åka nu när man har blivit så duktig på det enligt mig =) Jag ska bara träna på tekniken. Men ska även åka snowboard nu på sport eller påsklovet.

Iallafall! Jag har redan kollat runt på skidkläder och hittade min drömjacka igen! Tänkte köpa den i vintras men det fanns bara minsta storleken och det var sista jackan i hela Sverige -.-

Så råkade jag söka på den på Tradera, hittade den (!?) La ett bud och vann, så om några dagar kommer den på posten. Snygg va!? =D Im in love♥


Kommentarer
Postat av: Emma

Skitsnygg! :D

2010-11-08 @ 21:36:16
URL: http://monkeyhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0