Blondie<3

Gud vad jag längtar efter att få riktigt blondt hår! Håller ju på och färgar bort det bruna med blonda slingor men det är en process som tar väldigt lång tid, För lång tid... Och riktigt blond är jag ju inte än :/ Men om man jämför med hur mörkt det var förut så är det faktiskt ljusare och inte så lång väg kvar!

Jag färgade mitt naturliga blonda hår mörkbrunt för ca 2-3 år sen för att jag ville testa och har gjort slingor med långa mellanrum för att bli ljusare igen. Såhär hade jag färgat:



Och såhär vill jag uppnå:




Men som sagt, att bleka är det värsta och inte särskilt skonsamt mot sitt hår. Och eftersom att jag har väldigt slitet hår nu p.g.a det, så går jag långsamt fram, försöker inte färga för ofta och gör det hos frisör vilket kostar pengar :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0