15 november

Hej hej! Kom nyss hem från Uppsala. Har ju varit och pratat lite om min piercing på Darkwell. Fikade även en chailatte med Ida. Men iallafall piercaren tyckte jag skulle ta ut och ta om, så nu är den borta från min navel vilket känns jättetomt och ledsamt. Jag känner mig så naken utan den =/
Hoppas det går fort att läka igen, så att jag kan ta om snart.

Här kommer några bilder på hur jag såg ut idag! Och bättre bilder på min nya skidjacka som mamma hämtade i fredags =)

En till sak! Jag har varit glad och haft energi hela dagen wihoo!



Kommentarer
Postat av: guevacci

hellu, haft en bra måndag? =)

2010-11-15 @ 19:29:20
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0