vill förnya mig!

Hmm vi kan väl börja med ett hej. Hej! Idag har jag varit glad hela dagen lång =D Är dock lite trött men vem är inte det efter lång och jobbig skolvecka. Sov faktiskt en liten sväng när jag kom hem.

Nu väntar jag bara på att pappa ska bli klar med pizzan!
Och jag kom på en sak. Jag vill förändra mitt hår på något sätt, jag tycker det börjar bli alldeles för alldagligt. (kan man säga så? Oo) My point is, jag tycker det ser för vanligt ut och jag har alltid gillat att sticka ut från mängden och ha en egen unik stil.

Men! Jag ändrade benan lite och fick mer lugg vilket var riktigt fint! Haha mer behöver man inte göra =D
Nej men jag ska börja fixa volym på morgonen för håret blir verkligen sjukt mycket finare. Så ska börja använda volympulvret. Sen när jag blivit liite blondare ska jag äntligen fixa dom där rosa slingorna jag tänkt på ett tag. Fatta vad fint! Har velat testa nu, och man lever ju bara en gång ;)

Här är lite bilder som jag får min inspiration ifrån. Älskar verkligen Scene Queen stilen♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0