min dag!

Hej hej, hej på dig. Sitter på min stol och filosoferar eller nåt. Haha, vet ärligt talat inte vad jag ska göra. Om jag ska fortsätta sitta vid datorn eller gå och lägga mig. Beslutsångest..
Men jag tror det lutar åt sängen.

Har varit i stan exakt hela dagen idag. Och fan vad jag är slut i kroppen. Tog lite choklad nu för att pigga upp mig (busigt).
Kan väl ta dagens händelser då eftersom det är tråkigt att skriva om skolan och vad man gjort och bla bla bla..
Först och främst imorse så hoppade jag på buss 69 från centralen till skolan. Och när jag satt där och mimade till musiken i min ipod så hör jag konstiga ljud bakom mig och tittar då bak och en gubbe bara stirrar rakt in i mina ögon och ser jättejättearg ut. Så... jag hoppade av. Hehe, liksom blir lite rädd och får en massa konstiga tankar att han ska attackera mig eller nåt.

Så då fick jag vänta på en ny buss. Kanske lite onödigt att hoppa av 69 för att sedan vänta på en ny 69 xD men men. Plus att en tant kom fram och frågade en massa saker om bussarna som jag svarade artigt på. Kände mig jätteduktig =)

Dagens andra händelse var väl att jag halkade. 2 gånger. Andra gången lyckades jag nästan ramla i gatan. var typ 1 millimeter fran att tappa balansen helt och falla men jag höll mig på fötter =D vi var påväg hela klassen på ett led och dom bakom mig fick sig ett gott skratt. Kul att man kan bjuda på sig själv ibland =P Och tur att jag gick näst sist..

Har föresten varit på SVT idag! slå det!

Bjuder också på en lite små-cool fågelbild som jag tog i helgen när jag fotade fåglar från fönstret med mitt andra objektiv! Haha pappa tyckte att jag kunde bli fågelskådare xD han är rolig han..




Kommentarer
Postat av: Emma

Inte bara din pappa som tycker det, jag med! :)

2010-12-09 @ 09:59:24
URL: http://monkeyhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0