Trasig mys-strumpa och fluffigt hår =D (random..)

Hejsan svejsan! Har haft värsta PMS-dagen idag.. Inte kul asså. Har typ varit sur och irriterad ända tills jag kom hem från skolan och nu på kvällen orkade jag inte va sur längre och blev glad istället! Det är så tråkigt att vara sur.

Har myst hemma eftersom jag har vandrat runt i stan i 2 dagar. Så jag har skrivit önskelista, haft hårinpackning och fräschat upp mig, ätit en tredjedels muffins, varit random med syrran och blingat min ipod! (ska visa imorgon)

Vad mer? Jo jag kände att volymen i mitt hår är som bortblåst. Så jag prövade äntligen min Osis+ Dust It som stått i mitt rum sen i sommras och jag inte användt riktigt förren... Nu?
Och det funkade faktiskt =D Bra produkt det där.

En sorglig sak är att jag råkade fastna med en av mina "bollar" som hänger från mina mys-strumpor. I en kontors-stol. Och den slets loss ;( duktigt Jenny..



(Ursäkta rosa-rutan men mitt ben var lite för mycket orakat.. hehe ska ta tag i det!)



Fiin va!? Skulle passa som clown! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0