Till min katt<3

Haha, min och pappas konversation vid middagen x)

Jag: Jag tycker vi har för lite julpynt här hemma.
Pappa: Men du tycker ju att vi har för mycket grejer överallt?
Jag: Ja. Men för lite julpynt.

Hehe, så ska julpynta nu!

Till en annan sak. Min katt har sovit i min säng ända sedan mitt ex gjorde slut och jag har mått dåligt.
Alltid när jag går och lägger mig i sängen, kommer hon och lägger sig i min säng och sover tillsammans med mig. Och när jag går upp går hon också upp.
Aaw, hon ger mig sällskap och finns alltid där. Hon tänker på mig. Zelda, du kan inte se det här ( xD )men jag vill att du ska veta att du är världens bästa katt och jag älskar dig mest<3



Älskar min katt!♥

Kommentarer
Postat av: sofia

Det är därför hon inte sover hos mig längre :(

2010-12-13 @ 23:28:02
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/
Postat av: Emma

galen katt kvinna !! haha :) <3 <3

2010-12-15 @ 15:37:17
URL: http://monkeyhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0