On my way!

Har nyss kommit hem från att ha kollat på Sofias konsert. 8orna har spelat och sjungit och dom är verkligen superduktiga! Blir så arg på mig själv att jag faktiskt inte sökte till musikklasserna, jag hade ju chans 2 gånger att görs det. Men men.. Inget fel på Häggviksskolan heller! Eller jo lite..

Nu ska jag fortsätta med mitt pepparkaksbak. Håller nämligen på att baka ett pepparkakstält! Haha =D Det får ni se sen.

Sedan ska jag packa, fan jag åker imorgon och har inte packat minsta sak :O Skärpning.. Jag och syster ska även hålla oss vakna hela natten för att ställa om oss till "USA-dygnet" Hmm, jag som är jättedålig på att hålla mig vaken.
Bloggar mer sen!


Kommentarer
Postat av: Becca

ÅÅÅh är så avis på dig xD du får ha det så underbart awesome i USA :D hälsa amerikanarna från mig <3 God Jul!

2010-12-20 @ 21:45:02
URL: http://randomness.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0