Living my life as Jenny

Livet blir liksom aldrig som man har tänkt sig. Det är lite jobbigt egentligen men samtidigt bra?
Det bästa är att blicka framåt istället för bakåt. Och ta livet som det kommer.

Sitter just nu och tänker på en person som har betytt eller betyder fortfarande mycket för mig. Hur blir det nu? Vad kommer att hända?

Jag känner verkligen inom mig att något bra kommer att hända snart. Och jag litar på mig själv för jag har haft rätt förut. Mina vänner säger att jag är stark och jag börjar tro att dom har rätt. Jag kan klara av vad somhelst. Jag är ju Jenny. Och det är jag glad över =)

Drömde om en annan person i natt och det var verkligen en underbar dröm<3 Kanske en dröm som kan gå i uppfyllelse? Man vet ju aldrig, och som sagt livet är fullt av möjligheter och hemligheter =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0