Inget nytt men mår bäst!

Hej hej! Oj , juste det är 3dje advent idag! :O Kom på det nu... Haha fail.
Den här helgen har varit jättetråkig och händelselös. Men jag har haft ont i huvudet både fredag och lördag och det har i princip förstört min helg.

Men! Psykiskt mår jag verkligen jättebra! Jag har en känsla i mig att det kommer att hända något bra. Och det känns ju jätteskönt =D glad chey här.

Jag vetinte vad det är med mig men jag känner bara att livet leker just nu. Jag till och med ser fram emot skolan imorgon, är det verkligen normalt? Oo

Aja, jag har bara 5 dagar kvar i skolan och sen sticker jag till USA.
Ska bli skönt att komma ifrån Sverige faktiskt, men kommer sakna snön på julafton :/



" Den du ljuger mest för är dig själv "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0